onsdag 7 februari 2007

Hemlängtan..

Jag som har så nära hem och pratar med mamma och pappa varje dag, ändå finns den där.. Hemlängtan till lunga skönta idyllen hemma i Kålaboda. Får träffa mamma och pappa på fredag ialla fall hos mormor som tur var =) Varför har jag hemlängtan, jag som bott hemifrån i snart fem år, vänjer man sig aldrig?

För övrigt ska jag i helgen på dop och träffa sötisar, Ellen som ska döpas och Isak som döptes för 2 veckor sedan. Åh jag vill också ha barn =P

Erkännande 1: Nej jag vill inte ha barn här och nu men om några år.

Erkännande 2: Jag är inte förberedd för fem öre inför morgondagens seminarum har inte ens läst boken hoppas jag kan babbla på lite allt möjligt istället, peppar peppar..

Godnatt!

1 kommentar:

Camilla sa...

Jadu, hemlängtan, de kan jag känna ibland även fast jag bara bor 5 km ifrån huset och familjen å kissemissarna...men hemma är ju alltid hemma...=)
Hoppas du får en mysig helg me allt vad du ska hitta på=)