tisdag 28 oktober 2008

Tiden går fort

Nu var de ett tag sen igen.. Men jag lever och lär hela tiden!

Camilla jag ska anta din utmaning någon dag när jag har mer tid, jag lovar!


Ska försöka fixa ihop lite käk till mig själv nu, Anders är hos hans föräldrar i afton så han får käk där. Så blir till å äta själv, inte ofta men lika tråkigt varje gång. Skulle jag bo själv skulle jag nog leva på havregrynsgröt i micron dieten precis som på gymnasietiden... Syntes på vågen också kan jag ju berätta... Men men.. Ska se om latheten slår in idag om de finns någon matlåda i frysen. *Hoppas*

Sen blir de till å se någon serie som kommit ut idag innan jag ska iväg å dansa ikväll. Trivselkväll är det idag så då är de blandat foxtrot och bugg så de blir trevligt!

Hejsvejs!

2 kommentarer:

Therese sa...

Kul att du är tillbaka här på bloggen igen. Hoppas det går bra på jobbet. Här är allt bara bra. Sköt om dig.

Camilla sa...

Ingen brådska med den=) Kul att det verkar gå bra på jobbet=) Hinner ju aldrig prata med dig känns de som...jobabr nästan bara kvällar så jag kommer hem sent, men men, nångång snart ska jag fråga ut dig=) Nä, äta själv är inge skoj...been there done that..Kram på dig och dansa lugnt ikväll=)