söndag 9 november 2008

Lyckorus

Helgen har varit helt underbar.

I fredags blev de bio, såg nyaste Bondfilmen, och jag tyckte då att den var helt okej. Jag är väl inte någon Bondfantast direkt med jag somna inte på bion och de brukar ju va ett bra tecken i alla fall. Ni som känner mig vet ju att jag brukar ha en tendens att somna framför filmer.

Igår va vi på tvåårs kalas i Kåge, lille Isak fyllde år förra helgen men då var han sjuk så fick bli kalas igår istället. Tacos och tårta väldigt gott!

Här är sötaste Isak med hans motorsågspresentensom han fått av jag och Anders.



Sen igårkväll följde jag med tjejerna på dans på Rotan. Snacka om lyckorus. SÅÅÅÅ roligt! Jag sitter å småler för mig själv idag för de var så trevligt igår. Jag är väl ingen danskung direkt men jag lär mig mer för varje dans. Jag längtar redan till nästa dans, som är redan ikväll, fast då är de ju bara buggkursen så då blir de inte lika mycket fritt dansande men de är bra att få lära sig lite mer tips och trix.

Nu ska jag röjja lite här hemma innan vi ska dra på Furten äta Farsdagsmiddag hos Anders päron.

Hur har eran helg varit?

1 kommentar:

Therese sa...

Åh så avis jag blir att du varit och dansat. Förstod nästan att du skulle det då det var buggtävling igår. Vår helg har varit bara bra, lugn och skön, trist väder bara. Kram