måndag 3 augusti 2009

Surströmmingsfest i Kålaboda

Årets upplaga av Kålabodafesten är avklarad. En hel drös med både nya och gamla kompisar kom =) Jag hade en jättebrakväll! Tack alla för att ni kom!!!

Jag har ju även hunnit med att ta en del kort med min nya kameramobil. Dock var nog fotografen inget å lita på för mer eller mindre alla bilder blev suddiga.



Jag och H bakar tårta inför festen.


Långbord uppdukat i ladugården, de är praktiskt å bo på landet. Var inte ens några flugor som störde tro det eller ej!


Lekdags, en galge mellan knäna och en enkrona i ögat blev en svår match för vissa ;)

3 kommentarer:

fia sa...

jag har sagt det många gånger och jag säger det igen, jag hade jättetrevligt! :)

Therese sa...

Ser roligt ut och låter som ni hade det toppen. Skoj med H, är riktigt nyfiken =). Kram

Camilla sa...

tack Sandra för den trevliga kvällen. Du är alltid så vuxen och drar ihop saker :)