måndag 19 juli 2010

Sjöbottenbo!

Idag ringde hyresvärdarna och sa att lägenheten var besiktad och klar! Så nu är jag helt fri från den. Sjöbottenbo på riktigt. Känns konstigt fast riktigt bra! Längtar bara tills vi får i ordning på allt. Jag har svårt för oordning. Men de blir väl med tiden, å jag vill inte gärna sitta inne och trycka heller i sommarvärmen. Så de får bli ett senare projekt, nu försöker jag bara få de bobart.

Men ikväll är nog den första kvällen som jag åkt hem och jag själv i huset. Annars brukar jag passa på att hälsa på lite folk när H är borta. Men ikväll kände jag för att va helt själv och bara vara. Kanske en promenad om jag orkar. Är trött idag.... Är inte lätt att ta sig i säng när H har semester och jag jobbar.... Men på torsdag då blir de andra bullar!

Nä nu ska jag äta upp middagen innan den bli kall.. Godkväll!

Inga kommentarer: