onsdag 17 november 2010

Smyckeskväll

I måndagskväll var vi till Ersmark och hälsade på Sandras mamma, hon håller på med smycken så vi fick en massa inspiration av henne. Så nu har jag än en gång beställt från panduro.. Den sidan kommer sätta mig i lyxfällan, jag kan lixom inte hejda mig vill bara ha och ha och ha!




Ikväll däremot har jag egentid.nu! Hans är i Södertälje på utbildning till imorgon. Konstigt att vara helt själv hemma, och att dessutom sova själv här hemma. Har hänt en enda gång hittills, fast då var ju Martin hemma. Men de ska nog gå bra, jag har ju Tiger iaf! Så nu ska jag pyssla lite =) Funderade tidigare idag på att byta gardiner men varför förstöra en sån här fin kväll med att ta fram symaskinen??!? De får bli ihelgen istället.


Nu har jag bloggat för månader framöver, ha!

3 kommentarer:

c sa...

Å gumman vad jag tycker om dig :) Går inte att uttrycka i ord. Stor kram

camilla sa...

va från camilla men tabbade mig och skrev bara ett c!

Camilla sa...

Jag kan tipsa dig om andra sidor du akn beställa prälor och sånt ifrån....bar mycket billigare än Panduro iaf;) Hör av dig om dy är intresserad!=) Kram på dig