måndag 18 april 2011

Denna magsjuka..

Upplyftande samtal till vårdcentralen idag.. "Ja många har legat i två veckor runt om i Ske-å. Återkom på onsdag när du behöver ditt läkarintyg.." Suck..

Ja snart en vecka sedan sen jag åt mat. Närmare bestämt förra tisdagens middag var den senaste av värde. De konstiga är att jag drömmer och längtar efter mat. Jag sitter och fantiserar om mat osså går jag och provar något som jag sen bittert får ångra. Magknip och sen fort ut ur magen.. Upp eller ner beroende på hur den vill..

Notera att jag tycker Otroligt synd om mej själv!! Haha! Inte nog med det så har jag snart liggsår!

Låt mej få bli Frisk!!!!


7 kommentarer:

Annica sa...

Jag tycker också synd om dig,hoppas du snart blir frisk:)Kram

camilla sa...

Håll ut gumms, snart måste det vända. Tänker på dig :)

Therese sa...

Fy så jobbigt, stackare. Krya på dig. Kram

summerelin sa...

krya på dig vännen! nu börjar du ha gjort ditt tycker jag...

fia sa...

herregud, jag tycker oxå synd om dig! mat som är det bästa som finns! krya på dig!

sophia sa...

Ja herregud kan bara hålla med ovanstående kommentarer..!

och du har nog så rätt, materialet finns nog haha!

Louise sa...

Men stackare!!
Hoppas du blir frisk snart!
Ja det låter inte kul med vattnet, tror jag håller mig borta från skellefteå ett tag...
Snart kanske du får ta dig en matbit. Lider med dig gumman :)
Kramar!