onsdag 8 februari 2012

Gräsänka!

Sambon åkte iväg till Sthlm ikväll och imorgon flyger han vidare till Miami! Fusk! Fast han är faktiskt värd de, så mycket tid och energi som han lägger ner på sitt jobb så är de kul med belöning!

Mitt problem är ju bara att jag avskyr att vara själv, eller rättare sagt jag får panik av att vara själv!! Så som tur var har jag planerat upp i princip hela tiden fram till nästa onsdag när han är tillbaka... Hur svårt kan de vara att lära sig va själv lixom? Men de bara kryper i kroppen när jag är ensam.. Jag måste hålla mig sysselsatt hela tiden och somna av utmattning i princip..

Konstiga jag!



Jag har btw beslutsångest över mitt impulsköp igår.. Jag är ju verkligen ingen klacktjej... Kommer jag ens använda dom... Eller borde jag köra på ett säkert kort med lågklack... Blir ett besök på stan ihelgen iaf!





Location:SJÖBOTTEN,Skellefteå,Sverige

1 kommentar:

Camilla sa...

åh guud så fina skor, behåll du får lov att använda dom ;)