måndag 2 april 2012

Tapetsering

I love it!

Hallen








Blivande köket!




Muren


Vardagsrum!



Golv




De blir vitt och lite grått och lite rött och lite mörkt! Saknar tapet på en vägg nu men får den imorgon hoppas jag.

Golvet är hämtat och påsken hoppas jag levererar lite fler saker gjorda. Som sagt I love it! Börjar trots allt se ljuset i tunneln de trodde jag inte. Jag har ju väntat på arga snickaren! Haha! Fast ska inte ropa hej än iofs mycke fix kvar.

Vi lever och vi är vänner fortfarande och de känns toppen!!






- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Elina sa...

Härligt att se att det går framåt!! :)

Jag minns inte om jag svarade på din kommentar tidigare men vi tänker nog också satsa på IKEA-kök. Gruvar mig för skruvningen men som du sa, man tjänar ju rätt mycket slantar på att göra det själv.. :)

Annica sa...

Gud så duktiga ni är:)