lördag 20 oktober 2007

Länge sedan sist

Har som kommit av mig i skrivandet, men har en period då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Men kan väl iaf ge ett kort referat av vad jag har gjort de senaste veckorna.

Två senaste helgerna har jag varit hemma i Kålaboda å hjälpt pappa å bygga garage, å jag är verkligen inte händig, försöker spika men de går bra om man får rätt slagvinkel å om de är 4tums spik, men blir de längre då går de segt som fasen, sen kan ju tilläggas att man man orkar typ spika några spikar sen måste man ta paus. Förstår inte hur pappa pallar, han är som ett jojjo upp å ner i stegen å spik spik, såg såg hela tiden.. Tänk om man hade sån energi!

Sen veckorna har tillbringats med att jobba på grupparbetet, är i samma grupp som Tomas å Johan, å vi håller på att utforma en portal på nätet dit (distans)studenter kan vända sig för att få lite information kring lärstilar, studieplanering mm. Klurigt men roligt! Vi har gjort lite enkätundersökningar å sånt på gymnasieelever å på distansstudenter så lite hum börjar vi få vad det är vi ska göra iaf.

Nu sitter jag å väntar på att Mats & Jea ska komma å plocka upp oss med bilen för lite shopping, å sen ikväll ska vi laga middag tillsammans.

Inga kommentarer: