söndag 17 februari 2008

Fantastiska tid!

Blev så glad när jag läste Camillas förra inlägg, så tänkte jag måste skriva att jag är jätte glad också!! För allt har en tendens att ordna sig!!

Visst är de mycket nuförtiden, men saker och ting ordnar sig faktiskt!!! Vi har iaf hittat en lägenhet i Skellefteå som vi får tillträde till den 1:a Maj, flyttlasset åker i den vevan även fast vi har kvar lägenheten i Umeå till 1:a Juni, men känns lika bra å flytta direkt, annars kommer jag hålla på å flytta i slutet när jag ska göra sista rycket på Examensarbetet å de tror jag kan bli lite tungt!

Examensarbetet verkar också lösa sig! Var uppe i Skellefteå på "intervju" i onsdags å de verkar väldigt tillmötesgående så jag tror att de kan bli något riktigt bra av detta!

Nu ska jag smälta frukosten några minuter sen ska jag ta mej en promenad till Ica å handla lite, å sen blir de plugg hela dagen lång!! Tenta imorgon, mindre kul.....

Inga kommentarer: