onsdag 31 december 2008

Nyårsafton

Så var de äntligen nyårsafton och jag är glad men förkyld.
Sitter och funderar över om jag har packat allt som jag ska ha med till nyårs. Jag är ju med och planerar alltihopa så de är som mycket ansvar på ens axlar men tur jag har bra vänner som också är organiserade så de kommer bli toppen! Ser framemot kvällen och träffa mina vänner, vi blir 35st så de blir nog ett riktigt partajj, är som svårt å föreställa sig hur många vi faktiskt blir. Men de blir nog bra i slutänden ändå, bara maten räcker som vi lagat.


Sen mera nyheter i livet
Saker och ting ordnar sig faktiskt, jag har hittat en lägenhet, flyttar in 1:a februari, nu blir de så verkligt allting, men ska bli skönt å få göra upp och få leva ensam ett bra tag framöver, det behöver vi nog båda.

Vi har bokat hotell till dansmaran i Ö-vik 13-14 Februari. Jag peppar redan, dans 19-03 ska bli sååå roligt!

Slutligen vill jag önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!

Jag ser framemot det nya året, allt är möjligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mendu, vad har jag nu missat?

Therese sa...

Så skönt att du hittat dig en lägenhet, var är den? Hoppas att nyårsfesten blev lyckad och att du får ett härligt 2009. Kram