måndag 5 januari 2009

Nyårs

Vi hade så trevligt, de är så trevligt att få va med sina vänner! Jag var dock lite hängig på kvällen var inte helt frisk. Men trevligt hade jag iaf och lägerkänslan på kvällen var stor. De är så mysigt! Dock var det inte lika skönt att vakna efter två timmar och rumpan var i golvet, min luftmadrass läckte luft så innan morgonen så var den alldeles platt och jag låg på de hårda trägolvet, inte att rekommendera om man säger så. Jokk fick sig ett gott skratt då jag skrattat åt honom förra året då de var hans madrass som läckte.

Tänkte sammanfatta nyårsafton med ett par bilder också.

Middagen

Erika & Jenny
Pär & Lollo
Gott Nytt År!
Denna bild säger allt om hur trevligt vi hade det ;)


1 kommentar:

Therese sa...

Låter och ser ut =) som du hade en trevlig nyårs. Hoppas allt är bra med dig och att helgerna varit bra. Kram