onsdag 28 januari 2009

Kontakt med omvärlden!

Att något kan skapa ett sådant beroende... Utan Internet i 1 ½ vecka och de känns som evigheter.. Att jag dessutom inte haft någon TV under den här tiden gör väl inte saken bättre, den lilla uppdatering som jag fått i nyhetsvärlden är via radion och några minuters surfande på arbetstid. Men nu är jag på banan igen och tacka gudarna för det!

Tänkte bara jag skulle avsluta med ett tack för en trevlig kväll Erika, väldigt gott med räkor! De får vi göra om snart igen!

Imorgon blir de hockey, är min tur att ta del av biljetten som vi har genom jobbet.

Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka till "verkligheten".

Se till att heja fram SAIK till vinst ikväll nu!

Therese sa...

Hoppas du får se en vinst ikväll. Ha en trevlig kväll. Kram