måndag 5 januari 2009

I brist på sysselsättning

Snott från Sofia ;)

HAR DU
ett förhållande? Nej
en bästa vän? Många bra!
skrikit åt en lärare? Nä, jag är en snäll flicka ;)
kysst någon och sedan ångrat dig? Ja
ljugit för dina föräldrar om vart du är? Inte medvetet iaf, vi har alltid haft en väldigt öppen relation allt jämt, men någon gång har jag säkert dragit en vit lögn.
några smycken som kostar över tusen kronor? Nej tror inte de iaf.
snusat? Jo, men de var många år sedan
rökt? Nej och tänker aldrig ens prova!

DAGENS
klädsel: Jens och Svart mysig tröja med knappar.
frisyr: Samma som vanligt
låt: -
vill ha: Oändligt med pengar
sjuka: Täppt i näsan och hosta
beroende: Internet
saknad: Mina vänner
köp: Bafucin
godis: Popcorn

FÖRSTA

bästa kompisen? Elina Widman
bilen? Toyota Corolla
husdjuret? Katt, Mirran som förövrigt gillade att föda kattungar, tre kullar/år med sju i varje..
semestern? första utlandssemestern var till Kanarieöarna 96.
jobbet? STORMENs aktivitetshus som städare.
köpta skivan? Carola
piercingen? Öronen i fjärde klass.
konserten? Carola i Btk kyrkan.
fyllan? Nyårs i åttan hos AnnaKarin, eller typ i AnnaKarins stuga sommaren mellan 9:an och 1:an.

BLANDAT
är du blyg inför det motsatta könet? Inte speciellt.
hur gammal blir du nästa födelsedag? 23
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jo, men hemlisar säger man inte till någon!
använder du huvtröjor? Det händer.
vill du ha några tatueringar eller piercingar just nu? Nej!
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det mosatta? Olika vid olika situationer.

TIO, SISTA
personen som smsade dig: Camilla
personen du kramade: Erika
personen som ringde dig: Erika
personen som du ringde: Mamma
alkoholdrycken: Vin, i fredags.
bilfärden: Hem från dansen vid 2.30 natten som var
filmen du såg: Knocked up
gången du grät: Igår
måltiden: Hemmagjorda köttbullar med stuvade makaroner

NIO, SKULLE DU
våga hoppa fallskärm? Nej, klarar knappt att klättra upp för en stege!
våga hoppa bungyjump? Nej, med tanke på förra svaret!
kalla dig själv lycklig? Inte just nu.
hellre ta bilden än vara med på den? Ta den!
kunna gråta över en kille? Jo
kunna gråta över en tjej? Jo
kunna ljuga för någon? Vita lögner ja, men inte blåljuga, jag har svårt att inte vara ärlig!
kunna springa femtio mil? Jo, men inte på en gång. Men i sommar kanske jag börjar på samlingen till de femtio milen.

FEM VAL
solnedgång eller soluppgång? Solnedgång
sommar eller vinter? Sommar
vilken ålder har varit bäst hittills? 15 var riktigt bra, inga måsten bara en massa bus och roligheter, men de var mycket problem då också. Men den åldern jag är i nu är jag riktigt nöjd med faktiskt!
sova på sida, mage eller rygg? Rygg
kramar eller kyssar? Både och :)

FYRA SAKER
du gör när du har tråkigt: Sitter framför datorn
du gjorde igårkväll: Dansade, duschade, drack te, körde bil.
du kan höra just nu: Dator surr, Anders prata på ventrilo, Flekes röst på ventrilo, tangentbordsklickande.
du inte kan leva utan: Mina nära och kära! Familj och Vänner!

TRE PERSONER
du kan berätta allt för: Camilla och Sofie vädrar jag väl de mesta med iaf.
du tycker om: Min familj och mina vänner!
du inte gillar: Sådana som vill andra illa.

TVÅ VAL
coca cola eller fanta? fCola
hund eller katt? Katt

EN ÖNSKAN
Att jag och alla mina nära och kära ska ha det bra!

2 kommentarer:

Sofie sa...

<3

AnnaKarin sa...

Haha varför har fyllorna med mig att göra :P?