onsdag 7 januari 2009

Julgransplundring

Var egentligen sugen på stöka bort julen redan i mellandagarna, men det blev som aldrig.. Sen bestämde jag att de skulle bli gårdagens jobb..Men inte blev de igår heller... Lär nog inte bli idag heller... Vad har hänt med mig, jag som varit så duktig på ta tag i saker nu skjuter jag mest upp saker hihi, jag försöker verkligen trotsa mig själv och mina tvångstankar kring att allt ska göras på ett visst sätt, så detta är nog ännu en protest mot mig själv.. De blir nog imorgon, om jag nu inte skulle va duktig å iaf påbörja, kan ju åtminstone ta steget att gå ner i källaren och hämta kartonger och lite saker som ska ersätta julsakerna, nog för att jag inte kommer stöka iordning så mycket i och med att mycket ska jag ta med mig härifrån till min nya lya.

Har förövrigt fått igen flyttkartongerna nu också så ska börja ta tag i rensningen och gå igenom vad som är mitt och hans. För flytten närmar sig, har jag tur blir de inflyttning tidigare än beräknat. Jag längtar!!


Nu gör jag de! Går ner till förrådet! Hejsvejs!

Inga kommentarer: