måndag 5 januari 2009

Året var 2008

Här är en sammanfattning av 2008! (Snodd Av Therese)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Skrev min C-uppsats
Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag gav något förra året faktiskt.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? Hmm, Finland räknas de?
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Ledighet/Semester! Får faktiskt ett par veckor betald semester i år för första gången i mitt liv!
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Egentligen inget speciellt, Maj månad, då jag flyttade till Skellefteå och blev klar med min utbildning.
Vad var din största framgång 2008? Att ta min examen och få mitt första riktiga jobb! Har dessutom lärt mig att dansa!
Största misstaget? Hmmm, FolketPark festen kanske?
Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt, lite förkylningar.
Bästa köpet? Dansskorna
Vad spenderade du mest pengar på? Har väl blivit endel kläder och sko inköp de senaste året.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, när jag fick min nuvarande jobb!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Jag och musik är ju inte direkt någon bra kombination.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? Njutit av livet, varit mer spontan.
Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig, saker och ting löser sig faktiskt!
Hur tillbringade du julen? Med min familj i Kålaboda
Blev du kär i år? Nej
Blev du tillsammans med någon? Nej
Favoritprogram på TV? Grey´s Anatomy
Bästa boken du läste i år? Camilla Läckbergsserien
Bästa festen i år? Festivalhelgen
Största musikalista upptäckten? Pass på musikfråga igen!
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte.
Något du önskade dig men inte fick? Minns inte.
Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jobbade, fick besök av min familj.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer spontanitet.
Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Mer vågad än tidigare.
Vad fick dig att må bra? Att umgås med mina nära och kära!!
Vilken kändis var du mest sugen på? Pass igen.
Vem saknade du? Mina vänner som bor långt ifrån mig
De bästa nya människorna du träffade? "Ske-å Packet"

Inga kommentarer: