måndag 9 februari 2009

Semester

Nedräkning till helgen redan, men veckorna går så fort att man knappt hinner börja räkna ner innan de är fredag igen. När de nu blir fredag nästa gång då har jag tagit ut min första betalda semesterdag ever, den ni de är något speciellt. Jag ska nämligen åka ner till Ö-vik med mina vänner och dansa på Ö-viksmaran. Dans från 19-03 på fredag och på lördag är planen att ligga i bubbelpolen på Paradisbadet och ha de gott. Hoppas bara att snön ger sig någon gång, de är enorma mängder snö här nu..

Nä bäst och göra sig redo för gymmet, ska möta upp Elin där 18.30 och jag ska väl försöka va i tid för en gångs skull.

Hejsvejs!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Aha, det nu ihelgen du skulle ner till Övik, satt å funderade på de ihelgen...hoppas det blir bra, det brukar vara mycket folk på maran...=) Å relaxen på paradisbadet rekommenderas=)
Kram

AnnaKarin sa...

Åh avis! Jag vill också åka på minisemester!

Therese sa...

Hoppas du får det trevligt i Ö-vik. Sköt om dig. Kram