söndag 18 oktober 2009

Dålig uppdatering.

Men konstaterat efter förra helgen i Sthlm är ju iaf Borta BRA men Hemma BÄST! Jag trivs riktigt bra i lilla Skellefteå! Men jag hade en kanonhelg!! Annat ska jag inte säga!!

Veckan har varit hektiskt, mycket på jobbet, mycket privat så har inte hunnit uppdatera så de får väl bli någon dag framöver någon bild kommer upp.

Denna helg har varit relativt lugn, svärföräldrarna på middag i fredags å sen bio. Vi såg Flickan som lekte med elden. Riktigt bra film!

Resten av helgen har väl tillbringats i sovrummet i Sjöbotten =P Med att putsa tapetskarvar, spackla och måla lister och dörrar å garderober å sånt roligt. Så nästa helg borde vi kunna tapetsera så han äntligen kan flytta in på riktigt. Ska bara en sväng på Ikea först också å inhandla diverse möbler så kommer de bli kanon!!

Nä nu sängen, är helt knäckt!! Godnatt!

2 kommentarer:

Therese sa...

Kul med uppdatering, har saknat det på ett tag. Härligt att höra att det låter bra med dig. Ha det gott. Kram

The Man On The Hill sa...

sandra...jag förstod det subtila i ditt inlägg. "jag älskar sthlm. Skellefteå är litet och trist". Men vi säger inget. Det är våran hemlis. Du älskar stockholm, och skeå är litet. Hemlis.