fredag 30 oktober 2009

Trötter

Sitter i Sjöbotten, H ser nån skitfilm på TV så jag passa på att smita upp å sätta mej framför datorn =)

Men snart blir de sängen, har längtat hela dagen tills jag får gå å lägga mej i den nya sköna sängen med jättetäcket! Hoppas bara vi får klart dörrarna på garderoberna snart, sen så kommer de bli superfint!! Nu är de bara en färgchock att se rakt in i nämligen =P

Annars då, veckan har gått som fort. Var ledig måndag då vi var iväg till Happis på IKEA, de blev en "semesterdag" även tisdag då städning och skruva möbler stod på schemat.

Imorgon bär de av hem till Å och hälsa på mamma och lillebror. Ska på minnesstund i kyrkan på kvällen. De gör så ont i hjärtat, jag saknar honom så!!!! Ska försöka gå på graven för första gången sen begravningen också, om jag orkar..... De känns tungt.. Men jag borde!

Sen är de Hallowendansfest på kvällen, är inte alls peppad, har dessutom haft ont i huvudet och känt mej allmänt risig senaste veckan så får se hur jag känner imorgon om de blir något av eller inte. Just nu känns de inte så...

Godnatt!

4 kommentarer:

Jeanette sa...

nädå, inga barn.. bara lite filosofering:P Jag var ganska mkt vid pappas grav i början, men har inte varit där så mkt den senaste tiden. Även om det fortfarande känns overkligt så är det ett lugn att vara där. Tänker på dig! Kramar

Therese sa...

Ska också till kyrkan imorgon, känns tungt. Hoppas kvällen blir trevlig imorgon. Sköt om dig. Kram

fia sa...

hoppas du får en trevlig helg! kram!

Louise sa...

Skönt du är på benen ialla fall. Du kämpar då på som en jag.vet.inte.vad! ´

Kanske skönt ta en lugn dag idag. Bara va.
Tänk' på dej sötis.

Kram!!