torsdag 19 november 2009

Snart helg igen.

Känns som jag inte hinner va med alls på veckorna de bara försvinner... Men de är iofs skönt, gillar inte den här årstiden... Mörkt när man går till jobbet och mörkt när man går hem inte muntert alls.. Men ihelgen ska jag nog plocka upp jullådan från förrådet få se om de finns nå julpynt eller inte. Får nog bli en sväng på stan nästa vecka å shoppa lite också. Borde hitta nå julgardiner till köket å ev nå lite mysigare till vardagsrummet också. Men jag gillar verkligen inte att sy så de blir nog troligtvis inte av =P

Skönt med fredag imorgon, slutar tre. Blir en lugn hemma kväll i Sjöis. God mat å lite Idol å ev film om jag inte somnar till idol som förra veckan.. Sen på lördag är de firmafest med H:s jobb får se vad den kvällen har att erbjuda.

Nä om jag skulle packa mej i säng, kommer ha träningsvärk sen fotbollen med jobbet idag.. Kroppen är verkligen INTE iform!! Fy farao!!

De här blev verkligen ett rörigt inlägg, de tyder kanske på både mental och fysisk trötthet.
Så Godnatt!

2 kommentarer:

Lou sa...

Hoppas du visade vad du gick för i fotisbollis.
Tur jag inte va med, hade väll brutit lårbenshalsen eller nåt!
Låter bra med en lugn idol-kväll!

Therese sa...

Trevlig helg. Sköt om dig. Kram