fredag 27 november 2009

Helg igen!

Sitter i Sjöbotten, har just betalat räkningar och inser att oj vad jag är oekonomisk. Kan ju säga att jag håller då Sverige rullande. Konsumera mera! Köpte slalompjäxor igår och har även köpt hjälm och glasögon så nu är jag redo för en kanonvinter med massor med utförsåkning.

Funderar lite på julklappar... De är så svårt.. Att de jag brukar köpa till fyller år just före eller just efter jul gör ju inte de hela lättare heller... Men de blir väl till å börja kika och tänka snart, för poff så äre julafton. Jag har iaf julpyntat lägenheten, å jag som inte skulle ha nå julgardiner, men slösa kunde inte hålla sig, så de blev röda i vardagsrummet iaf.


Nä nu ska jag se lite Idol och mysa med min käraste! =)

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Therese sa...

Ja fy den här månaden är inte kul ekonomiskt. Men det är ju bara jul en gång om året =). Ha en bra kväll. Kram

Camilla sa...

Hehe, ja det är bra du håller sverige rullande;) jag har också julpyntat och betalat räkningar...huvva, fattiglapp vart jag! har ännu inte fått nån riktigt lön så..ja det visar sig i slutet av december om jag slippet vara fattiglapp mera;)

Ha en trevlig helg, kram!