onsdag 2 december 2009

Blandat?!?

En vecka sen, men jag har faktiskt bakat lussebullar redan =) Mumma!!


Helgen som var gjorde vi i princip ingenting! Ruskigt skönt faktiskt. Lagade lite godmat drack lite vin och bara myste både fredag och lördag. Men vi var iaf ute promenerade på lördagen på bäverspan i Sjöbotten.



Sen till något annat komiskt, jag tror "min" föredetta bil kommer bli granne med min nya bil =P För i måndags när jag kom hem från jobbet stod min söta rara lilla Corolla parkerad sida vid sida med Saaben. Å med stor sannolikhet så är det den nya grannen en trappa ner som äger den bilen. Vad är sannolikheten??


5 kommentarer:

Therese sa...

Åh så gott med lussebullar. Gjorde saffransmuffins själv men det är ju inte riktigt samma sak. Ha det gott. Kram

AnnaKarin sa...

Haha sjukt roligt, bilen saknar nog dig :)

Jeanette sa...

Tack tack! Självklart att du måste komma på besök! Kommer inte ha långt till arlanda:P

Jeanette sa...

Har du fått mitt sms? Kram

AnnaKarin sa...

Vad hände med uppdateringarna?? Kul att träffa dig igår, tack för julklappen, lån av bilplats och motorvärmare :) Var ca 1 meter snö utanför din dörr idag.