tisdag 20 december 2011

Huset

Vi kämpar på.. Sakta mak.. Vi gör väggar raka bl.a..





Hans klär in murstocken där spiskåpan tidigare satt.




Nya ventilationen på plats! På utsidan har vi en fågelholk, där jag får återkomma med bilder.




Ventilationen kläs in






Regla ner taket inför montering av spotlights och nytt innertak Vi har mätt och mätt så fasen om de går åt skogen. Belysningen är beställd och levererad, har Dock har jag inte hunnit ta några bilder på dem ännu..






Blivande köksbänksväggen som var ojämnare än allt behövde vi räta upp också så de borde underlätta när vi ska montera dit köksinredningen och bänkskivan.






Väggen mot hallen uppreglad och klädd också..


Sitter och surfar på tapeter och sånt nu för fullt, snart börjar de roliga!

Men nu blir de nog lite jobb för oss ett par helger med jul, nyår och flyttar osv..

Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan,
så härligt att ni gör om hemma. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har just nu en jultävling som pågår. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela

Anonym sa...

Oj här händer de grejjer! Golv å allt! Det tråkiga är snart bortgjort, tänk när du för första gången lagar mat i erat nya kök :)
men va är de för flyttar?

summerelin sa...

oj, det vad jag, lilla Elin som skrev inlägget innan ;)