måndag 5 december 2011

Vad hände med fröken matlåda?

Jag är sämst sämst sämst på göra mat och matlådor nuförtiden.. Mina kollegor kunde tidigare nästan räkna på två händer antal ggr jag var tvungen att följa med och köpa lunch.. Men nu är det katastrof med mej... Noll inspiration, tiden är väl också knapp, fast äta ska vi ju lix göra.. De är idetorka.. Men det är inte undra på att de inte finna något att tillaga hemma förutom färdigmat när mina kassar vid senaste handlingen var fyllda med.

- Minst en sort av alla Finduspajer i frysdisken.
- Karins lasagne
- Bullens pilsnerkorv & bröd
- färdiga Findus wooklådor
- Billys panpizza
- falukorv
- potatisbullar
- Stinas kycklinglåda
- hamburgare m bröd

Börjar starkt tro att jag va ungkarl i mitt förra liv!!! Svårt att få till nå vettigt av detta.. Ge mej inspiration!!!


Den här pajen ger mej ju iofs Flashbacks från andra året på gymnasiet då jag föråt mej på dessa...






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Inspirationen kommer nog tillbaka när ni är klara med köket... för det är väl fortfarande kvar en del fix med det?!

Jag är då så nyfiken på att se hur det blir så du får gärna lägga ut fler bilder :)

Kram