tisdag 4 september 2012

Vi lever!

Vi är klara på nedervåningen med renoveringen! Det var iofs ett tag sedan, vi flyttade nämligen in från lillhuset under midsommarhelgen. Ni ska veta att jag njuter varje dag som går. Mitt underbara kök och vårt underbara hus, Jag trivs!

Jag ska försöka ta tag i bloggen nu under hösten då jag förhoppningsvis får lite mer tid över.

Här har vi iaf en bild på före och efter!










Tid har det tagit men det var värt varje sekund. Jag önskar dock att jag inte var så drivande för jag har en tendens att sätta igång projekt.. Vi hann ju iaf vara "lediga" i två veckor från renoveringen innan jag startadete igång bro/balkongprojektet som inte kommer bli klar i sommar av olika anledningar... Men det kommer fler somrar och som mamma sa "Rom byggdes inte på en dag". Och det gör inte Sjöbotten 245 heller.

Välkomna på lite fika eller besök någon dag om ni har lust =)




2 kommentarer:

Sofia sa...

Äntligen tillbaka! :)
Det blev sååå snyggt och fräscht!

Therese sa...

Åh så fint ni fått det! Kul att du är tillbaka och bloggar. Kram