tisdag 27 augusti 2013

Städilet

Eftersom min kära sambo bestämt sig för att behålla gamtraktorn så städas det i uthusen för att göra plats.






Jag blir gråhårig över hur jäkla mycke grejer vi har. Vi slänger massor men ändå för lite! Vi gömmer på ladugårdsvinden(vi kommer hata oss själva i framtiden). Vi bråkar om saker som jag tycker vi kan sälja men Hasse ser värde i.. Vi ska inte bli bönder inte nu inte o framtiden aldrig! Men lika förbaskat så ska "vi" ha kvar harven, plogen, hövändaren, slåmaskinen osv.. Jag blir tokig när vi har så mycke saker att vi måste bygga tetriss i uthusen för att rymma.. Blev bättre efter röjet men ändå inte tillräckligt bra..






Många släpar till Bureå och många till byns järninsamling har det blivit..

Ibland önskar jag att jag bodde i en vanlig villa med ett enkelt garage, mindre tomt och mindre ansvar. Så enkelt liv lixom och så mycke mindre måsten...






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: