söndag 3 juni 2007

En bättre dag idag!

Idag har varit en väldigt bra dag jämfört med vad gårdagen var.. kan ju bero på vad man gjorde dagen innan också ;) Lite väl överförfriskad kanske... Men jag hade kul iaf och de är väl huvudsaken de iaf!

Idag har jag städat å pysslat på här i lägenheten försökt göra bort måsten som ska göras innan vi flyttar hem på tisda.Imorron packar jag ner mitt liv i några väskor och hoppas på att jag inte glömmer allt för mycket viktiga saker kvar här i Umeå.

Till dagens sköna, massagen!! Äntligen blev den av! Hur underbart som helst, och min rygg var verkligen inte som den skulle och i nacken fanns det mängder med knutar som hon knåda till så nu känner jag mig som en helt ny människa!

Nu ska jag krypa i säng och läsa lite i sommarens första roman.

Kajsa Ingemarssons, Den ryska vännen.


Min snälla mamma har även beställt ett helt gäng med böcker nu så vi har något att göra i sommar! Tack mamma!

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den boken är kanon :)/AK