fredag 1 juni 2007

Stressen över att va ledig!

Sen jag börja gymnasiet har jag i princip aldrig varit långledig, börja jobba redan sommaren till gymnasiet rätt mycket och sen har det bara fortsatt, alltid något som man ska göra.. Har jobbat stora delar av de flesta loven också.. Annars på loven har/hade man oftast hade något som släpade som man egentligen borde göra men man inte gjorde, men de låg ändå där och släpade och man var aldrig helt ledig, detta gäller även nu på helgerna under universitetsstudierna också..

Nu efter dessa två år på utbildningen klarat alla kurser hittils och de känns enromt skönt och jag har lixom inget jag kan förbereda mig på eller något som kan stressa mig, men ändå så stressar jag upp mig för vad ska jag göra när jag är ledig? Jag börjar jobba den 20 juni så de är ju nästan tre veckor kvar tills dess och jag som inte är van att vara ledig så länge..

vad fasen gör man när man är ledig?!?!?!?!?!

Tur jag flyttar hem snart där finns det alltid saker att göra typ städning och trägårdsarbete, klarar inte av att sitta still helt enkelt!

Inga kommentarer: