måndag 11 juni 2007

Helgens bravader

Fredagens återträff med klassen från högstadiet blev mycket lyckad! Även fast vi inte va så många vid middagen så kom de rätt mycke folk senare och de var skoojjj å träffa alla gamla vänner och bekanta!! Kvällen blev dock väldigt sen och inte helt nykter... Kom hem kl5 och sen skulle vi upp och städa kl 11 så de blev inte många timmars sömn den natten men man är ju bara ung en gång eller hur var de?!



Lördag blev även de en sen natt men nykter för min del, vi var i Johns stuga i gumboda å grilla å sånt trevligt! Vi åkte hem vid halv 3, och sen när vi nästan var hemma så börja bilen låta jäätttte mycket, och mycke riktigt så var avgassystemet sönder *suck*, bilen som ska skrotas i höst känns ju inte så värd att kosta på så mycket men men, visade sig att de kommer bara kosta kring 1000 så då är de helt klart värt de, annars måste jag planera ihjäl mej i sommar!




Gårdagens komiska, kl22 ringer en kvinna och frågar om jag har möjlighet att jobba på dagis idag måndag.. HAHA, jag som aldrig har jobbat på något dagis förut och inte alls känner barnen , men jag känner mej ändå skyldigt å ställa upp när hon som jag ska ersätta har barn som är jättesjuka och hon inte fått tag på någon vikarie som brukar vara där. Så idag har jag jobbat mellan 8-16, väldigt roligt och prova på något nytt, men nu är jag iaf säker på att jag vill inte bli förskolelärare.. helt trött i skallen nu när jag kommit hem vilket jäkla ljud dom för dom där små barnen! Imorgon blir de ännu en dag på dagis i Flarken, och sen hoppas jag på va ledig en vecka nu innan jag börjar på allvar på Nysätragården!

Inga kommentarer: