onsdag 23 september 2009

Berg och Dalbana

Livet är som en berg och dalbana .. Upp och ner.. Idag är en sån här tung dag, då jag helst hade velat ligga kvar i sängen med täcket över huvudet hela dagen.. Men de är bara att pallra sig upp... En dag när allt går trögt, en massa tankar som tränger fram... Fick en fin bild på älskade pappa idag av pappas kompis Micke.. Pappa var verkligen ingen linslus å de känns väldigt tråkigt så de gäller att ta vara på de få bilder som finns..


Jag saknar dig så!! Älskade älskade Pappa!!





Hoppas morgondagen är en bättre dag, nu ska jag iaf försöka slänga ihop en bulldeg. Är ju min köksvecka på jobbet så nå gott ska jag väl kunna bjussa på =)

5 kommentarer:

Camilla sa...

KRAAAAAAAAM!!!

Therese sa...

Är ju så med livet, ibland är det tunga dagar. Märker det på Patrik också. Vissa dagar går det jättebra medan vissa är mycket jobbiga. Hoppas morgondagen blir bättre, tänker på dig. Kram

AnnaKarin sa...

Va en riktigt fin bild. Din far i sitt rätta element. Jag är med dig vännen! Kram

Louise sa...

Vad fin bild! Jag tanker pa dig :)
Robin va sa sot, sa tanker jag pa honom. Sa som du ar :)
Puss och kram

S sa...

Kramar från sthlm <3