söndag 13 september 2009

Härliga dansmara!!

Livskvalitet med långhelg!
Vid 13 tiden i fredags lämnade vi Schtaaan för slutdestination Ö-vik. Blev dans 19-01-30 då vi kastade in handduken lite i förtid, men rätt mättade faktiskt å väldigt mör i kroppen. Hann dansa med både nya och gamla talanger. Riktigt mycke bra folk, jag är helnöjd!

Lördag blev de en sväng på Paradisbadet i tron om att man fortfarande är 10år och har ork att springa i trappor konstant och åka rutschkanor, men kroppen sa ifrån rätt fort att bubbelpoolen var de ställe där man bäst passade in =P

Påväg hem stannade vi för å käka på pizzerian på Mariehem, körde sedan en nostalgitripp förbi på Mariehemesvägen 41 och sneglade lite. Väl tillbaka i Skellefteå igårkväll vid 20snåret. Jag och H åkte till Sjöbotten och såg film. Eller han såg film kanske man ska säga jag, jag sov redan efter tio minuter.

Nu sitter jag och överväger om jag ska lägga mej å se lite serier, eller om jag ska va aktiv och åka och handla så jag har något att leva på iveckan. Ole dole doff!

Blir iaf en tidigkväll för mej, är trött redan nu!!

Passar på å länka till Linda också som har lite bilder från Ö-vikresan =)

1 kommentar:

Louise sa...

Oj, anda till O-vik sager du! vad kul! En riktig hel-helg, precis som det ska vara! Hoppas du mar bra sotnos:)
kram kram