söndag 6 september 2009

Mara

Så var de nedräkning till dansmara igen!!

På fredag bär de av till Ö-vik för dans fredag, bad lördag och sen hemgång!

Men en tanke som slagit mej är denna jäkla mediahysteri om svininfluensan. Jag ska alltså befinna mig i samma lokal som flera hundra eller kanske tusen dansare. Jag ska dessutom vara relativt intim med många, eftersom socialdans bygger på närhet. Å då jag dessutom är en gnussare så är de myyycket närhet!! Så kort å gott, när jag kommer hem från Ö-vik har jag troligtvis, uppåtnäsa, en knorr!

Resan kommer bli kanon!!

4 kommentarer:

Louise sa...

Gu vad trevligt! Jag är ändå en av dom som tror svininfluensan är ett dåligt rykte... Eller? Det känns då bättre att tänka så :) Ha det bra, kram kram!

Camilla sa...

aha..övik..och ajg är inte där, typiskt! Hoppas du får det skoj till helgen:D och dansa lugnt!=)

Lollo sa...

Tihi...så du har också tänkt tanken ;P ? men nu är det för sent att ändra sig...undra om det hjälper om man håller andan när man dansar? :O annars säger jag bara tummen upp för handsprit!! :D

Therese sa...

Ja denna svininfluensa gör en knäpp. Du kommer klara dig galant. Åh så mysigt att få dansa...Ha det toppen. Kram