fredag 15 januari 2010

Nytt år och nyårslöften?!

Ska inte skriva några löften som jag inte kommer kunna hålla men jag har väl de klassiska " Jag ska komma igång igen med träningen"

Så jag och Elin som jag jobbar med har köpt träningskort på 360. Ska träna innan jobbet och i veckan har vi pallrat oss dit 06.30 tis, tors & fredag. Underbart skönt! Men skulle aldrig fixa de utan Elin, imorse ville jag bra gärna ligga kvar i sängen. Men de är så otroligt skönt efteråt och min kropp mår inte bra av att bara sitta still hela tiden. Rör mej ju i princip ingenting på jobbet, ett par gånger per dag till skrivaren som är ungefär 15 meter bort är ju inte mycke till motion.

Så träning mot bättre välbefinnande! Å förhoppningsvis börjar jag sova ordentligt igen som en effekt av detta.....!

2 kommentarer:

Therese sa...

Alltid lättare att träna när man har någon som "drar" än en dit. Ha en trevlig helg. Kram

fia sa...

va kul! det är så skönt när man väl kommer igång. kanske dags för mig att ta tag i detta snart oxå :P