torsdag 21 januari 2010

Saknad

Snart har ett år gått.. De känns som igår, de känns som pappa vilken dag som helst ska ringa eller att jag ska få se honom. Ibland inbillar jag mig att jag ser honom lite varstans. Kanske är jag sinnessjuk eller kanske har jag en ängel som vakar över mig.

De är jobbigt att inte få vara ledsen, de är jobbigt att vara ledsen, de är jobbigt att va kallad stark, de är jobbigt att erkänna att man är svag, de är jobbigt att känna att man belastar andra med sina sorger, det är jobbigt att folk tycker synd om en, det är jobbigt att folk tänker och tycker om allt som varit, det är jobbigt att vara ensam, de är jobbigt att träffa folk, det är jobbigt att öppna sig för andra, de är jobbigt att bära den enorma sorgen inom och utanför mig! Tänk om allt bara kunde vara en enda lång mardröm, som en av de många jag drömmer nu, som jag bara kan vakna upp ur och allt var som vanligt igen. Jag vill inte ha de så här!!! Ta vara på alla era nära och kära!!

Jag saknar dej så mycket pappa!!

8 kommentarer:

summerelin sa...

älskade vännen! kan inte säga nått som gör allt bra igen, men kan säga att ja finns här för dej.. både glada å dåliga stunder.. å ja tror du har en ängel som vakar över dig och din familj!

Elina sa...

KRAM

Camilla sa...

Gumman du får tänka på dom små gnistrande stunderna som gör dig glad och ta tillvara på dom. Ja e aldrig långt bort om du vill ses eller bara mysa med en te-kopp. Många kramar

Louise sa...

Jag tror det är en ängel som alltid kommer att finnas vid din sida var du än går. Och man behöver inte vara stark jämt, trots att det tycker jag att du är. Du är en av dom starkaste vännerna jag har. Dom dagarna du inte känner för att vara det vet du att du har många vid din sida som ger dig en extra kram när du känner att du vill ha en.
Tyck om dig så mycket!!
Massa kramar!!

fia sa...

vännen.. <3 ta hand om dig, och gråt så fort du känner att det behövs! jag har iallafall märkt att man mår mycket bättre efter en intensiv gråtstund, även om det kanske aldrig blir riktigt bra.. STOR kram till dig!

Lollo sa...

En ängel...det tror jag.

Det är svårt att hitta ord för allt jag vill säga...men vill iaf visa att jag finns. Ord är inte heller allt, det finns mkt annat som kan hjälpa och trösta. Mina tankar är hos dig. Varma kramar

Therese sa...

Tror också det finns en ängel omkring dig. Finns inga ord som kan trösta dig eller som hjälper dig i din sorg. Men vi tänker på dig, på er. Många kramar.

Sandra E sa...

Tänker på dej vännen... Många varma kramar..!