tisdag 1 maj 2007

Duktig flicka!

Idag har jag varit duktig :)
Har baka bullar och chokladsnitt, och sen har jag även hunnit med en snabbstädning av lägenheten. Skönt!!

Valborgs blev ju inte riktigt som planerat, var meningen att Mats å Jea skulle ha fest men Jea var tvungen å jobba så de blev inte av.. Sen blev Anders förkyld i fredags å har varit liggandes hela helgen så jag köpte lite tröstgodis åt han på godishuset igår så han fick nått å roa sig med iaf :P

För mej blev det istället en sväng förbi på Unviersitetsområdet med Mats, Claes, Helena å Nils. Kallt som Faaan!! Så vi blev inte så långvariga där utan drog till Mats å spela lite spel istället..

Sen kvällens dumhet, Sandra kommer hem strax innan midnatt och springer in till lägenheten från bilen som jag alltid gör när de är mörkt.. Borstar tänderna å lägger mej i sängen trött som tusan och sen börjar jag tvivla "har jag låst bilen eller inte" å så klart slutar de med att jag var tvungen att gå ut och kolla.. Störande! Självklart hade jag låst bilen.. De kommer typ bli tvångstanke framöver känns de som precis som jag har med att kolla att ytterdörren är låst varje kväll innan jag ska sova..

Jag är knäpp i huvudet ;)

Jajja, nu ska jag förbereda lite inför när våra gäster kommer hit å grillar på en stund =)

Inga kommentarer: