måndag 14 maj 2007

Är de måndag så är de!

Seg dag som tusan!!

Börja med seminarium imorse, helt meningslöst dessutom...
Sen har jag iofs ätit lunch med Camilla idag de var trevligt =) Många fina samtalsämnen ;)

Har även försökt mig på att läsa kurslitteraturen inför seminariet nästa måndag, men fy och usch de gick bara inte somna i vilken position jag än satt!!

Sen nu har jag varit en sväng på gymmet å segare än segast vad de gick trögt med vikterna idag, skärpning Sandra beach 2007 närmar sig ju med stormsteg, tur att de är efter sommaren vi ska utomlands iaf å de blir väl först då man ska visa sig mycket i bikini..

Jaja, nu ska jag göra lite popcorn å krypa ner i soffan och mysa lite framför CSI Ny på femman!

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja, trevligt att luncha, vi hinner ju inte me de så ofta...så ja hoppas vi hinner me minst en gång till innan skolan är slut...;)