tisdag 29 maj 2007

Sommarlov!

Jag har typ sommarlov nu! Sitter och skriver slutspurten på min hemtenta nu som egentligen ska lämnas in på fredag men flitiga jag är klar om typ en timme =) ska ta en promenad och lämna in den imorgon *Jippi*

SOMMARLOV!! Hur sjukt känns inte det, de är ju för fasen inte ens juni ännu.. knasigt men otroligt skönt. Längtar till varma dagar med sol, bad och varför inte en bra roman!

Nästa vecka blir dock ändå rätt mycket att göra är ju engagerad i återträffen och allt runt det.. Hoppas bara folk börjar betala snart!! Det kan ta upp till tre dagar innan pengarna kommer in på mitt konto och vi behöver pengarna innan tisdag då vi ska handla maten till festen!

Fick förövrigt mitt schema för sommaren igår, drygt 6 veckor blir de bara.. Men jag hoppas jag får ta på mej lite extraturer lite då och då så blir de nog bra i slutändan ändå. Sen får jag se om jag blir antagen till sommarkursen, webbdesign på halvfart över hela sommaren kan bli kul!

För övrigt ska jag på Spa i eftermiddag, ögonbrynsfärgning, 60 min helkroppsmassage och ansiktsbehandlign.. Njut!! Tack älskling för julklappen!!!!!! och tack Jeanette som färga mina ögonfransar igår!!

Åter till hemtentaskrivandet så jag får sommarlov någon gång!

Inga kommentarer: