söndag 27 maj 2007

Ny smakupplevelse!

Idag har vi smakat på de... Sushi!!

Fy fan så jävulskt äckligt måste jag säga alltså, ursäkta er alla som tycker om de men nä de går bara inte att äta.. Smakar sursjö, precis typ som de luktar när man badar i något träsk med massa snuskiga alger som jagar benen..

Aldrig mer säger jag bara!!

Tur vi hade Västerbottenspaj som förrätt och päronhalvor med toscatäcke som efterätt att bli mätta på iaf =)

Men nu har vi har smakat på de och behöver aldrig mer va sugna på förpackningen man ser på affärn!

Tack för en trevlig kväll Sofie!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Haha, ja inte äör de gott inte...må illa så fort jag ser en sån förpackning på affären...dock säger folk att det är godare att göra dem själva...men jag är skeptisk...

Anonym sa...

LOL! själv är jag allergisk så jag slipper smaka över huvud taget =)

Sandra sa...

De smakade riktigt jäkla äckligt!! huvva, vill inte tänka på de ens!