måndag 9 juli 2007

Ett evigt klagande på vädret, men faktiskt så tycker jag de är riktigt skönt att de regnar även fast jag är ledig idag. Jobbat hela helgen och nästintill hela förra veckan å de känns i kroppen kan jag ju säga, idag har jag därför inte gjort mer än jag nödvändigt, även fast den tysta pressen från familjen finns så orkade jag inte tänka på det utan har läst läst och läst idag. Så nu har jag läst ut min fjärde bok i sommar. Jag visste inte att jag var sån bokmal men tydligen så är jag de ändå.

Boken som jag läst ut idag är Håkan Nesser "människa utan hund", lite trög bok men ändå som bra på sitt speciella sätt, inte som andra böcker jag läst tycker jag iaf. Ska försöka se om jag kan få tag i Stieg Larssons första bok så blir de väl den som står näst på tur, mamma har köpt andra boken men de känns ju som bättre å läsa första innan andra ändå.





Bara jobb tis-fredag sen är jag ledig i hela 10dagar! Vad jag ska hitta på ihelgen är oklart men på söndageftermiddag åker vi upp till Haparanda i alla fall och stannar där till torsdag. Blir väl en sväng på IKEA å sen ska de bli kul att se saker jag inte sett tidigare, har nämligen inte varit så många mil norr om Luleå tidigare så de blir intressant, än mer intressant är att vi ska köra själva jag å Anders så hoppas vi hittar till campingen där vi ska bo men de går nog bra annars får vi ringa bärgning från hans familj som åker redan på lördag och vi ska ju alla bo på samma camping så de blir nog väldigt bra!

1 kommentar:

Camilla sa...

hehe, svarade i min egen blogg på din fråga...men kan ju säga att hemsidetankarna ligger lite på is...
Jadu,jobb , jobb och åter jobb...är inte så intressant att blogga om kan jag säga...sporadiskt bloggande blir de...