torsdag 5 juli 2007

Soligt värre!


Jag klagar när de är kallt, jag klagar när de är regningt, när de är snöigt och nu även när de är soligt och varmt! Men alltså de är otroligtvarmt nu alltså!! Jobbar 6 av 7 dagar denna vecka och de är fruktansvärt plågsamt för både de gamla och för personalen med värmen. Inte direkt bra luftkondition...

Idag är jag i alla fall ledig och bara att njuta av de vackra vädret! Trodde jag skulle få sovmorgon imorse men icket, någon mindre smart person i min familj hade ställt väckarklocka på kl0ckan 5.30 men de var bara jag hemma så de var ju bara att gå och stänga av den.. suck.. efter de klarvaken men jag gick å la mej en stund till och somna om iaf men kl 8.30 ringde mormor suck.. Där var den sovmorgonen förstörd! Bara å kliva upp!

Idag blir de i alla fall en sväng till Burträsk på marknaden, sen får kanske jag ska försöka va lite social med några kompisar ikväll eller så blir de ett dopp i de blå med lillebror!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Nee, inte klaga på värmen;) Så härligt att den äntligen kommit..=) Ja är oxå ledig idag, mycket skönt...dock kan jag hålla med dig om att är väldigt varmt att jobba...
Ha en bra solig dag;)
Kram på dej

Anonym sa...

jag har haft 3 dagar med Vera på Umelagun så jag ska inte klaga. Men fn va varmt det har varit!
Jag njuter faktiskt av att det är halvrisigt idag ;)