söndag 1 juli 2007

Stadsfesten :)

Fredag började med jobb, sen bar de iväg till Skellefteå för middag med vännerna på Furten, dricka å sen skynda sig ner så man hann få sig en titt på Markus Fagervall, som till vår besvikelse började redan kl20 vilket jag trodde skulle innebära en dyyr kväll men de blev inte allt för farligt ändå! Kvällen blev inte dryg som jag trott utan jag hade ruskigt skojj!! Träffade mina kära vänner AK & Lou E-type var ett faktum, fick till och med hans autograf slå de ni!! AK med sina nyrakade ben fick autografen skriven på hennes ben HAHA!! Fredagen avslutades med Anders syskon uppe på Furten med resorb och lite pitekaka *gott*!

Sov till halv 12 på lördagen, å så länge har jag nog inte sovit sen jag var typ 16 så att de hör verkligen till ovanligheterna! På kvällen blev de grillning kubb och vin tills utgång kl23.. Träffa på en massa bekanta i de olika tälten och kvällen ägnades till största delen dansa i tälten, Tills något pucko klättrat upp på scenen och sen kasta vakten ner killen från scenen på mej.. AJ!!! men jag överlevde utan större skavanker men visst är man lite öm i kroppen idag, de kan jag inte förneka! Kvällen avslutades på Max, dock utan mat för min kära vän glömde bort att beställa mat till mej.. SUCK... men men hemma vid halv 4 och sen bums isäng och även imorse blev de en lååång sovmorgon till 12.. Nu dagen efter har jag kommit undefund med att jag såg på något uppträdande igår vilket är rätt tragiskt faktiskt, men men tälten är inte helt fel dom heller! Hur fasen ska jag klara av att somna nu ikväll och sen att kliva upp halvsex imorgon!

Ska packa upp hela mitt bohag nu som jag har haft me mej till Skellefteå å sen blir de sängen! Tack å hej!

Inga kommentarer: