onsdag 11 juli 2007

Framtidsbryerier

Nu har äntligen betygen från sista 10p(15hp) kursen kommit in på ladok så man kan pusta ut, äntligen!

Blev bara G, men lika glad är jag för det med tanke på vilka skitgrejer jag lämnat in. Självförsvar eller vad ;) men nu är 4 terminer avklarade och bara 2 kvar sen blir de ut i arbetslivet förhoppningsvis.. Men vad fasen ska man jobba som?!

Sitter å försöker inspireras lite med att kika på lite platsannonser från bland annat AMS, monster, profice, Enirojobb.. Men vill jag flytta söderut eller inte och vad vill jag göra om ett år?! de måste jag försöka komma underfund med under hösten..

Jäklar så många beslut de blir nu framöver.. Men jag ska absolut inte glömma bort vilken spännande och utvecklande tid de kommer som väntar och att de kommer nog ordna sig tillslut iaf!

Inga kommentarer: