fredag 2 november 2007

Nu var de länge sedan igen..

Vet inte vad de är med mig, men jag tar mig som aldrig för å skriva riktigt! Även fast jag har haft mycket tid de senaste veckorna. Men nästa torsdag börjar helvetet, 5 veckor med massor av föreläsningar mm. å dessutom salstenta, ser verkligen inte fram emot detta alltså!!

Har varit på skolan idag en sväng å sålt biljetter till BIT sittningen tillsammans med David, å sen har jag fika på stan me Anja med familj och David. Å sen blev de springa på stan lite, hittade en top iaf som jag tror jag kan ha till min nya fina kjol.. Dock har jag inte hittat några svarta stövlar ännu så jag är lite irriterad över de men sådant man får leva med. Imorgon blir de party party med vännerna, synd bara att inte Adam & Cam å co. kommer från Skellefteå men men. Vi kommer ha kul ändå!!

Nu ska jag spela lite Settlers å sen ikväll ska jag nog se lite avsnitt av hemmafruarna har som kommit av mej även där å sen lite Men in trees också.. Men som sagt lite Settlers före, körde fast igår så måste kämpa idag så jag vinner!!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: