torsdag 22 november 2007

Projekt?!

Jobbarångest, hur orkar man va borta 8-17 varje dag varje vecka?!

Trött som fan!! Va i skolan 10-15 igår, hade föreläsningar för och eftermiddag sen var jag på stan å va med Nisse å julshoppa lite(han jag är kontaktperson för) å kom hem vid 17.30 helt slut. Sen imorse hade jag seminarie 8-10 å sen har vi grupparbetat 10-15 å nu är jag helt knäckt! ska försöka pallra mig iväg på gymmet en sväng iaf å försöka göra några övningar, bättre än ingenting iaf.. Visst är de synd om mej ;)

Läser förövrigt en rätt intressant kurs nu om ledarskap och projekt, jag har inte haft så stor koll på projekt tidigare men kursen har verkligen breddat min syn på vad är egentligen ett projekt?! Vad gör något till ett projekt?! Flummigt värre men rätt intressant när man börjar diskutera kring det. Sen hur mycket energi som krävs av människor som deltar i projekt är också rätt skrämmande, trodde att projekt var något positivt, men de har verkligen sina baksidor minsann!
Men men nu ska jag strax pallra mig iväg å träna lite sen blir de nog TV ikväll, nog för att de inte är nått som jag vanligtvis brukar se, men nått intressant hittar jag säkert!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, vi satt till kl19 idag me grparbetet;)