fredag 7 december 2007

Ledighet

Egentligen borde jag försöka äta frukost nu istället för att sitta här å framför datorn å slöa. De blir alltid stressigt när man ska åka iväg norrut, men jag lär mig visst aldrig så de lär nog bli samma visa idag också!

I vart fall så är jag "långledig", skrev tenta igår på förmiddagen så från de till måndag eftermiddag så är jag ledig! Jippi, skönt att få ett riktigt brejk mellan kurserna så man hinner återhämta sig lite och samla ny kraft.

Saker och ting börjar även lösa sig, examensjobbet har jag fått lite idéer på så ska iväg å bolla dom med informatik nästa vecka få se om de blir något av de men jag hoppas på de iaf. Skulle va skönt så jag slipper oroa mig. Men problemet är ju bara att om jag skriver mot informatik så stänger jag för att direkt läsa vidare till magister inom ledarskap och organisation så de är lite dumt tycker jag... Ska ta den diskussionen på mötet också.

Nä nu börjar de bli stressigt, bäst å börja packa å fixa å dona så jag hinner klart med allt till 10 då bussen avgår mot Skellefteå. Måste hinna på Skeria å låna böcker innan 13 så de kan bli lite tajt. Hoppas svärföräldrarna har bilen hemma så jag kan låna den ;)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: