tisdag 11 december 2007

Jag antar utmaningen ;)

Utmanad!

av Camilla, so here it comes=)

Vad blir ditt namn baklänges: ardnaS
Platt eller lockigt hår: LOCKIGT eller rufsigt kanske man ska säga
Har en dröm gått i uppfyllelse: Jo då de tror jag väl :)
Vad har du för startsida på internet: Aftonbladet
Vem ringde du senast: Anders
Tycker du att sengångare är söta: Nä mest äckliga!
Har du haft vattenkoppor: Jo när jag var liten, å vi bodde i Ånäset, har sett kort på de!
Har du nån gång testat karate: Nä, men självförsvarskurs om de räknas ;)
Vilken mobilsignal har du: Heaven
Morötter eller pommes frites: Pommes ;) Men morötter är inte helt fel heller
Vad längtar du mest till just nu: Julen, å träffa mamma å pappa!
Vilken tv-serie är bäst: Grey´s
Kan du gå ner i spagat: Nä verkligen inte, smidig som en gipsad orm
Vad är du mest rädd för i hela världen: Att tappa någon som man håller nära och tycker om en massa mycket! (Samma svar som Camilla)
Har du varit kär i en kändis: Jo eller kanske mer förtjust i Leonardo di Caprio
Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Jo omedvetet om inte annat.
Vad ska du döpa dina barn till: Anny
Sol eller snö: Kan inte välja, vill ha lite av varje, men INTE nått mellanting typ slask.. Sol å värme eller kyla å snö.
Sexigaste läraren: -
Ljust eller mörkt när du ska sova: Mörkt!
Godaste drickan till frukost: Mjölk!
Duscha eller bada: Duscha!
Kan du ditt mobilnummer utantill: Japp! Typ de enda numret jag kan!
Sjunger du på toan: Nä.
Är du höjdrädd: Mycket, Camilla minns du Eiffeltornet.. gah så höjdrädd jag var!
Vilket land vill du åka till: Thailand å Kina
Vad var det senaste som fick dig att skratta: några okända personer på cirkelträningens avslutningsövning, typ aerobic å dom klarar verkligen inte stegen ;)
Vad tänker du göra nu: Förbereda mig inför sängen!
Jag utmanar Elina, Jeanette, Carro å Anja ;) ! Alla ni andra som läser bloggen får självklart anta utmaningen också..=)

Godnatt!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hihi, jo de minns jag..men du va duktig som klarade det! Å de va väl tur attt vi inte åkte ända upp?=)