lördag 29 december 2007

Julen!

Nu är den över ett år kvar till nästa!

Den har varit mycket trevlig, julafton firades hemma tillsammans med familjen å mor å farföräldrar. God mat å bra klappar så jag är hel nöjd :)
På juldagen bar de av till Skellefteå till Anders familj å lunch med syskonen å deras respektive å deras föräldrar. Annandagen blev de en sväng på rean på stan, men inga vidare fynd blev en ny fleace tröjja hur de nu stavas :P

Sen har jag även hunnit med lite jobb på ålderdoms igår å imorron ska jag också jobba några timmar så lite pengar blir de väl iaf. Men de som ligger å gnäger i bakhuvudet hela tiden är plugget, allt som ska göra som jag inte har börjat med ännu.. skit skit skit... Ska försöka sätta mej efter nyårs å börja ta tag i de men känner jag mig själv rätt så kommer de inte bli något då heller. Men fredag ska jag å Sofia sitta iaf å skriva klart föreläsningen men bara å hålla tummarna så att de inte blir jag som ska hålla i den!

Nu blir de lite fika å sen en promenad!

Inga kommentarer: