måndag 7 januari 2008

Åter till vardagen!

Nu är lovet slut på riktigt! Nog för att jag kom tillbaka till Umeå redan i torsdag och plugga både torsdag, fredag och söndag så är de först idag de känns på riktigt igen.. Har även varit på årets första träningspass idag, afrodans och core så de känns i kroppen. Under julen har jag verkligen känt av att jag inte har tränat så mycket som jag behöver, promenader nästan varje dag men så fort jag börjar fuska så får jag ont i ryggslutet så nu blir de hårdträning igen. Är så bra nu också för dom har fler pass på tenton nu under våren än vad de hade i höstas så även på torsdagar kan jag gå på pass istället för att bara styrketräna så de blir bra!

Igår var jag duktig å skrev ihop lite kring exjobbet också så förhoppningsvis får jag åka iväg till Skellefteå å träffa någon som håller i de stora projektet å "visa" upp mig så de ska bli roligt! Känns ännu bättre att på nästa kurs verkar de som om att vi ska få börja skriva på projektplan och sådant så man kommer igång redan innan de verkligen börjar för 10 veckor är inte alls så mycket och man vill ju prestera så bra som möjligt de är ju nu de gäller och sen ut i verkligheten!

Nä dags för sängen å nya tag imorgon, grupparbete! Ska försöka ta mig iväg en timme tidigare till skolan så hinner jag kanske sitta å klura lite mer på individuella uppgifterna också.. Börjar känna lite stress även fast jag ligger rätt bra till i min planering än så länge men grupparbetet kommer troligen dra ut på tiden å då blir de stresssss lik förbaskat!!

Godnatt!

Inga kommentarer: