fredag 18 januari 2008

Pusslande

Fredagkväll klockan är snart 23.3o och det börjar va dags för läggdags, men några ord ska jag väl få ner i alla fall. Kan väl börja med att jag lämnade in min hemtenta i förmiddags efter många om och men.. Jäkla skrivare som skulle jävlas hela tiden och datorn som hängde sig gång på gång.. Det är verkligen dags att formatera, det får bli söndagens uppdrag.

Min kära vän Sofie har förövrigt skaffat blogg så kolla gärna in den! Har även varit på stan med henne idag och shoppat loss, blev ett par jeans för oss var och de var inte billiga! Jag som inte ens var ute efter ett par till stupisar men nu stitter jag med ett par i alla fall, men dom är ruskigt sköna och de får väl va värt de 999kr..Fattig student eller hur var de?! Men jag spräckte ju mina favvojeans förra helgen så de var väl dags att inhandla nått nytt par iaf.

Jag har även köpt enpusselmatta så nu blir det pusseläggning för fulla slanten. Jag köpte en låda med 10 pussel när jag bodde i Skellefteå men har fortfarande bara lagt ett av dessa så de är väl dags å ta tag i de andra också. Blev inspirerad av min lillebror som är på UG i nuförtiden och där har han hållit på å lägga pussel där. De var så på min tid också ;) Så förra helgen när jag va hemma plocka vi fram mitt gamla 3D pussel som jag fick när jag gick i sexan kanske och vi va som uppslukade hela familjen!

Nu ska jag njuta av ledigheten och gå och lägga mig, imorgon bitti kommer svärföräldrarna hit och umgås med oss hela dagen de blir trevligt! Lite besviken att jag inte fått nå tips på vad man kan hitta på en lördag dock.. Är de ingen som läser min blogg?! JAg som skriver så relevanta saker! Hahahahahaa!

Natti natti!

Inga kommentarer: